کلاس رباتیک کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 این برنامه در آموزش روشهای پیچیده برای تنظیم جزئیات به منظور ایجاد شرایطی برای استقلال شخصیت کودک ، زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 همه کودکان کلاس رباتیک کودکان دوست دارند و می خواهند بازی کنند اما اسباب بازی های تمام شده فرصت محروم کردن را از آنها می گیرد. طراحان لگو دنیای جدیدی را برای کودکان باز می کنند

، فرصت هایی برای کار برای دستیابی به ویژگی های اجتماعی مانند کنجکاوی ، فعالیت ، استقلال ، مسئولیت ، درک متقابل ، مهارت های همکاری تولیدی ، افزایش عزت نفس از طریق آگاهی فراهم می کنند.

به روشی مثبت ، می توانید از خلق و خوی زیرکانه استفاده کنید ، تنش عاطفی و عضلانی را برطرف کنید. توانایی استفاده از دستورالعمل ها و نقشه ها ، برنامه ها و اشکال تفکر منطقی و طراحی.

در روند فعالیت های آموزشی ، کودکان معمار  کلاس رباتیک کودکان، سازنده و خالق می شوند ، بازی می کنند ، ایده هایی را ارائه داده و ایده های خود را اجرا می کنند.

ارتباط آموزشی ایرانیان سایبر

ارتباط آموزشی این برنامه به دلیل توسعه مهارت های طراحی کودکان از طریق مهارت های عملی است. تعدادی از کارهای ویژه مشاهده ، مقایسه و تخیل قدرتمند به دستیابی به این مهم کمک می کند.

اصول ساخت برنامه

این کلاس ساختار فعالیت را ایجاد می کند ، شرایطی را برای توسعه توانایی های طراحی دانش آموز ایجاد می کند ، تمایز را با توجه به درجه تجهیزات ایجاد می کند. اصول اصلی تعلیمی برنامه: در نظر گرفتن کلاس رباتیک کودکان قابلیت دسترسی و مشاهده آموزش و آموزش ، توالی ها و سیستم ها و خصوصیات فردی کودکان. با مطالعه این برنامه ، کودکان به مطالب منتقل شده به سطح خلاقیت پیچیده جدید باز می گردند.

اهداف برنامه: توسعه بیان فضایی از طریق طراحی LEGO ؛ توسعه توانایی حل مستقل وظایف طراحی اختصاص داده شده.

کار برنامه:

1. مقادیر شکل ، اندازه و رنگ را مقایسه کنید تا نظم ، تفاوت ها و ویژگی های کلی ساختار را پیدا کنید.

2. شما باید با مفاهیمی آموزش رباتیک کودکان مانند ثبات ، پایه ، نهاد بدانید.

3. برای تأیید طراحی یک شی خاص و تجزیه و تحلیل قسمتهای اصلی ، از مواد آزمایشی کلاس رباتیک کودکان استفاده کنید





:: بازدید از این مطلب : 1039
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: